sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Tunnustus

Sain rakkaudesta vironperään tunnustuksen ja sen saaminen velvoittaa vastaamaan muutamaan kysymykseen.
Kiitos!
 1. Milloin aloitit blogisi?
Viime keväänä pääsiäisen aikoihin, kun  Vironperän emäntä haastoi minut mukaan ja taisi olla hänen pojallaan Jaakolla sormensa mukana pelissä. Olen yllytyshullu aina välillä ja tästä yllytyksestä olen nyt kovin kiitollinen.

2. Mikä seikka tekee blogistasi ainutlaatuisen verrattuna muihin blogeihin?
 
Kaupunkilaisnainen ihastuu taloon vuodelta 1850, ostaa sen siltä istumalta ja rupeaa korjauttamaan sen. Talo sijaitsee 160 km;n päässä kodistani ja olen kokopäivätöissä. Kirjoitan suomeksi vaikka äidinkieleni on  ruotsi ja koulussa oli nelonen suomen kielessä monta kertaa. Kahdet ehdot luin myös. Onneksi olen siinä asiassa nyt edistynyt.Päätin kirjoittaa suomeksi jos sivuille eksyisi intohimoisia talonkorjaajia, jotka osaavat neuvoa tarvittaessa. Suomenkielisiä on vähän enemmän tässä maassa.

3. Mikä sai sinut aloittamaan bloggauksen?

Voi se Irene ja sitten tajusin heti että näin minun ei tarvitse kavereille kertoa sama juttu sata kertaa. Pitäisi olla vähän enemmän aikaa vaan ja roppakaupalla enemmän kärsivällisyyttä koska PC,ni temppuilee ja minä en jaksa ohjeita lukea.

4. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Minusta se on visualisesti aivan järkyttävän näköinen. En vaan jaksa perehtyä ohjeisiin.  Eli en millään saa tätä kauniimman näköiseksi nyt. MUTTA sain tänään vihdoin  lisättyä blogilistani. Pikku hiljaa, pikku hiljaa, kunhan vähän kokeilen sitä sun tätä aina kun on aikaa. Nämä tekniset ongelmat ja oma tyhmyyteni vaan vievät hermoni.

5. Seuraava tehtävä on jakaa tunnustus blogille.

Haluan jakaa sen seuraaville blogeilla:
Niin, lisään tähän niitä  kun olen tajunnut miten se tapahtuu. Ei olisi pitänyt poistaa ainoata linkkiä. Opin eniten ja nopeimmin kun kopioin ja tutkin mitöä mitä muut tekevät.

1 kommentti:

  1. Onnittelen blogilistasi johdosta!
    Tekniikka saa minutkin usein suistumaan joko raivon partaalle tai epätoivon syövereihin. Onneksi jälkikasvuni on opiskellut tekniikka, joten pyydän usein apua. Minulla ei juuri riitä kärsivällisyys omiin tutkimuksiin. Siksi arvostan, että olet omin päin saanut jotakin uuusia juttuja esiin täällä blogissa.

    Toinen juttu, miksi ihailen sinua, on tuo rohkea suomen kielen käyttäminen. Käyttämällä kieltä oppii. Itselläni oli koulussa ehdot ruotsin kielessä ja olen onnistunut välttelemään kieltä liian pitkään.

    VastaaPoista