tiistai 13. elokuuta 2013

Olenhan minä jotain sentään tehnyt tänä kesänä

Naulasin kiinni vanhan saunan pressun. Hyvä että löysin  edes jonkun kuvan missä pojalla ei ollut mielessä kiusantekoa.



Nämä olivat siis parhaat kuvat

Miniän kanssa rakensimme kukkapenkin. Olen kolme vuotta tiennyt tarkasti mitä haluan ja kerännyt kiviä siihen.
ENNEN

JÄLKEEN




 Oli aika kova työ saada miniäni uskomaan että minä kannan näitä kiviä. Hän kun oli kovasti raskaana.  Eilen hän synnytti ihanan, pienen tytön, ensimmäisen lastenlapseni.
Olen nyt siis myös Famu. Entinen aviomieheni on Papi ja hänen avopuolisonsa on Mami. 
Miniäni vanhemmat ovat Mummi tai Mummo ja Mofa. 
Minun vanhemmat elävät onneksi vielä ja he ovat lapsilleni Momi ja Mofa. Hmm.
Mutta kyllä tähän seurueeseen kaksi Mofaa mahtuu.
Välkommen lilla pyret till vår ganska stökiga och livliga familj. Tervetuloa pienokainen puheliaaseen ja äänekkääseen porukkaamme. 
Ja Peuhuun, ensi vuonna. 
Och till Peuhu nästa år.
 

1 kommentti:

  1. Tervetuloa pikkuprinsessa!
    Oi miten ihanaa saada pienokainen teidän perheeseenne.
    Onnea tuoreelle famulle ja tuoreille vanhemmille ja tädille Ruotsiin!

    Upean, suuren kukkapenkin olette rakentaneet. Siellä kukkii ainakin leimukukkia (floxia!), nauhuksia ja ilmeisesti helminukkajäkkärää.

    VastaaPoista